Zákaznický servis
Váš košík je momentálně prázdný. Nemůžete najít, co hledáte? Kontaktujte náš zákaznický servis.
Z vašeho kávovaru už nevychází káva? Naštěstí je tento problém většinou snadno řešitelný!
Zní to jako samozřejmost, ale nejprve zkontrolujte, zda je v zásobníku vody voda a zda není přívod vody zablokován. Pokud není příčina v zásobníku na vodu, může být příčinou ucpání kávovaru. Je důležité pravidelně odstraňovat vodní kámen z kávovaru. Příčinou může být také vadná varní jednotka. Tuto součástku si naštěstí můžete snadno vyměnit sami.
Potřebujete pomoci s hledáním správného produktu? Rádi Vám pomůžeme! Klikněte zde a pošlete zprávu našemu zákaznickému servisu.
Výběr spotřebiče
Vyberte si značku
Správné číslo je číslo typu nebo modelu, NIKOLI sériové číslo. Číslo modelu je řada čísel a/nebo písmen. Někdy číslo modelu obsahuje pomlčku (-) nebo lomítko (/).
Nemůžete najít svůj spotřebič? Zasílejte nám fotografii výrobního štítku modelu a popis hledaného výrobku, poté Vám zašleme odkaz na správný výrobek.