FixPart logo

Vyhledat produkt nebo spotřebič

Přihlásit se

Zákaznický servis

0
Košík

Váš košík je momentálně prázdný. Nemůžete najít, co hledáte? Kontaktujte náš zákaznický servis.

Kávovar - Žádná káva

Z vašeho kávovaru už nevychází káva? Naštěstí je tento problém většinou snadno řešitelný!

Zní to jako samozřejmost, ale nejprve zkontrolujte, zda je v zásobníku vody voda a zda není přívod vody zablokován. Pokud není příčina v zásobníku na vodu, může být příčinou ucpání kávovaru. Je důležité pravidelně odstraňovat vodní kámen z kávovaru. Příčinou může být také vadná varní jednotka. Tuto součástku si naštěstí můžete snadno vyměnit sami.

Zpět na všechny kávovar problémy a řešení

Kde najdu číslo modelu?
Kávovar Výběr spotřebiče
  Vyberte si značku

Výběr spotřebiče

Vyberte si značku

Správné číslo je číslo typu nebo modelu, NIKOLI sériové číslo. Číslo modelu je řada čísel a/nebo písmen. Někdy číslo modelu obsahuje pomlčku (-) nebo lomítko (/).

Nemůžete najít svůj spotřebič? Zasílejte nám fotografii výrobního štítku modelu a popis hledaného výrobku, poté Vám zašleme odkaz na správný výrobek.