Zákaznický servis
Váš košík je momentálně prázdný. Nemůžete najít, co hledáte? Kontaktujte náš zákaznický servis.
Obtížnost:
Snadné
Odhadovaný čas: ±
5 minut
Možná, že vaše myčka není rozbitá, ale problém může být jinde. Zkontrolujte, zda je zásuvka stále funkční.
Kontrola zásuvky:
Nejprve zkontrolujte, zda je zástrčka správně zapojena a také zkontrolujte, zda zásuvka funguje a to tak, že do stejné zásuvky zapojíte jiný spotřebič a zjistíte, zda funguje nebo zkuste jinou zásuvku.
Potřebujete pomoci s hledáním správného produktu? Rádi Vám pomůžeme! Klikněte zde a pošlete zprávu našemu zákaznickému servisu.
Výběr spotřebiče
Vyberte si značku
Správné číslo je číslo typu nebo modelu, NIKOLI sériové číslo. Číslo modelu je řada čísel a/nebo písmen. Někdy číslo modelu obsahuje pomlčku (-) nebo lomítko (/).
Nemůžete najít svůj spotřebič? Zasílejte nám fotografii výrobního štítku modelu a popis hledaného výrobku, poté Vám zašleme odkaz na správný výrobek.