FixPart logo

Vyhledat produkt nebo spotřebič

Přihlásit se

Zákaznický servis

0
Košík

Váš košík je momentálně prázdný. Nemůžete najít, co hledáte? Kontaktujte náš zákaznický servis.

Myčka nádobí - Kontrola zásuvky

Obtížnost: Snadné
Odhadovaný čas: ± 5 minut

Možná, že vaše myčka není rozbitá, ale problém může být jinde. Zkontrolujte, zda je zásuvka stále funkční.

Kontrola zásuvky:
Nejprve zkontrolujte, zda je zástrčka správně zapojena a také zkontrolujte, zda zásuvka funguje a to tak, že do stejné zásuvky zapojíte jiný spotřebič a zjistíte, zda funguje nebo zkuste jinou zásuvku.

Zpět na všechny myčka nádobí problémy a řešení

Kde najdu číslo modelu?
Myčka nádobí Výběr spotřebiče
  Vyberte si značku

Výběr spotřebiče

Vyberte si značku

Správné číslo je číslo typu nebo modelu, NIKOLI sériové číslo. Číslo modelu je řada čísel a/nebo písmen. Někdy číslo modelu obsahuje pomlčku (-) nebo lomítko (/).

Nemůžete najít svůj spotřebič? Zasílejte nám fotografii výrobního štítku modelu a popis hledaného výrobku, poté Vám zašleme odkaz na správný výrobek.