Zákaznický servis
Váš košík je momentálně prázdný. Nemůžete najít, co hledáte? Kontaktujte náš zákaznický servis.
Obtížnost:
Snadné
Odhadovaný čas: ±
5 minut
Chcete přidat prostředek na oplachování? Přečtěte si, co potřebujete.
Co potřebujete?
Pokud nádobí zůstává mokré, je to často kvůli oplachovacímu prostředku. Je to proto, že oplachovací prostředek usnadňuje stékání vody z nádobí. Ujistěte se, že je v myčce dostatek oplachovacího prostředku a že je správně nastaven. Správné nastavení se liší podle myčky, značky a typu. Podívejte se do příručky k myčce/návodu k obsluze.
Doplnění oplachovacího prostředku:
V blízkosti mýdlenky najdete dvě klapky. Na jedné z klapek najdete jakousi hvězdu/sněhovou vločku. Zde můžete doplnit oplachovací prostředek. Klapku jednoduše otevřete rukou. V některých případech může být místo klapky také šroubovací uzávěr.
U mnoha typů myček nádobí se také rozsvítí kontrolka, která vypadá jako hvězda nebo sněhová vločka, když je třeba doplnit oplachovací prostředek.
Potřebujete pomoci s hledáním správného produktu? Rádi Vám pomůžeme! Klikněte zde a pošlete zprávu našemu zákaznickému servisu.
Výběr spotřebiče
Vyberte si značku
Správné číslo je číslo typu nebo modelu, NIKOLI sériové číslo. Číslo modelu je řada čísel a/nebo písmen. Někdy číslo modelu obsahuje pomlčku (-) nebo lomítko (/).
Nemůžete najít svůj spotřebič? Zasílejte nám fotografii výrobního štítku modelu a popis hledaného výrobku, poté Vám zašleme odkaz na správný výrobek.